Bloggintresserade

tisdag 21 april 2009

Tabbat Mig

 


Ja de är väl iofs inget ovanligt.


Härom kvällen satt jag o filosoferade på nätet. Jag får en känsla att jag ska byta lösenord till mailen o msn.


Sagt o gjort, jag bytte o de gick jättebra.



Det är ju tur att man har allt i huvet så man slipper skriva upp nåt. Nä de va ju inte så jag menade då utan att jag har inget i huvet så jag MÅSTE skriva upp de.


Men eftersom jag inte får in i min skalle att jag har teflon så rinner de av mig på en gång.



Lösenordet är puts väck !!!


Kommer jag ihåg de ?


NOPE !


Jag har försökt att få tag på msn-folket för att ta reda på hur jag ska göra, men än har jag inte hört nåt.



Jag kan ju inte skicka efter ett nytt lösenord, för jag kommer ju inte in i mailen. Ja,, nää , jag vet inte.


Får se vad som händer.




Men nu orkar jag inte mer för nu ska jag lägga mig. Hoppas att ni sover gott.


Don´t get lost in space.



Puss I Pannan


 


illena.bloggagratis.se


 

4 kommentarer:

  1. Jag har olika lösenord överallt, men sen har jag ett minne som en kobra också, jag har väldigt bra minne. Hoppas det löser sig och du kommer på vad det kan vara, annars kan det bli svårt. Kram

    SvaraRadera
  2. VAad är det för någon blogg? Vitsigt med den? Lösenord och koder = samma sak, telfon...... Vi sitter i bilen på väg hem, jag surfar i knät. Kramen Gäddan

    SvaraRadera
  3. Ja du jag har ju oxo haft minne så jag har inte behövt skriva ner något. Nu slarvar jag t.o.m bort mina minneslappar. Men det får ju lösa sig på nåt sätt. Ha en toppendag. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Japp bloggagratis fixade jag till 07 för det strulade som bara den här inne. Jag skrev bara några inlägg då, men jag vet inte hur jag ska göra nu. De märker jag. Ha en trevlig resa hem. Kram kram

    SvaraRadera