Bloggintresserade

fredag 10 april 2009

LILLA BRITTAN

 


Den lilla divan som tror att hon kan göra som hon vill. Att gå ifrån scenen för att det är för rökigt ?!.


Jo ja tackar jag.. Undra hur många som kommer på hennes nästa konsert ?


Ingen hoppas jag !


Sitter här o surpla lite kaffe, har legat med skallevärk igen. Johoo då.


Men det känns bättre nu. Väntar på att håret ska torka till lite. Ska skriva på kortet o sen plocka ner det jag ska ha med mig.


Kameran,,, hmm de kanske bli lite smaskiga bilder =)


Nä nu så får jag allt lägga på ett kol om jag ska hinna.


Här skiner solen för fullt o tanten ovanpå mig städar sin balkong o skiten åker ner hit till min altan. Jag börjar bli ganska trött på de.


Ha en härlig dag. Va rädda om er OM ni ska smälla eller skjuta raketer.


Johoo dom började redan igår här.


Puss I Pannan


Lilla Brittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar