Bloggintresserade

fredag 24 april 2009

Hett Hett / Bilder

 


Ja de är de ute. Solen gassar för fullt o Teddy är galen. Han bara gråter o vill ut o fria till alla löpande tikar.


Det är lite jobbigt även för mig.


Jag sitter o fixar med lite bilder nu, hade tänkt vara ute på altanen o klippa honom men de är som en ugn där.


Jag får vänta en liten stund till, sen ryker alla tovor eh heter de så, det ser väldigt konstigt ut.


Här kommer lite fler bilder från igår.



En jättegammal brandbil. Den är så läcker.


 



Fick inte en enda chans att kunna ta en bild utan folket =)


 




Det skulle vara häftigt att köra den =)


 



Jag fick ta bilderna snabbt som ögat om jag ville ha så lite folk som möjligt med på bilderna, därför är dom lite suddiga. Sen va det svårt att ta mot solen. Självklart hade dom ju ställt allt så.


 




En liten Lukas med sockervadd.


 



Så här såg de ut när vi va på väg till bilen. Det va mycket mer folk än det ser ut att vara.


 



Lite senare på kvällen kommer folket hem från marknaden. Här är tvillingarna. Dom har blivit stora nu.


 


Japp lika bra att fortsätta med bilderna. Jag blir aldrig klar.


Nää nu är det en till geting här inne. Har redan smäckt en. Stoooor som ett hus va den.


Ha en fin kväll. O trevlig helg.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. ja jag har många bilder nu me! O de e ett himla jobb me dom! Gulliga o häftiga bilder! Kramgäddan

    SvaraRadera
  2. Den där gröningen är en Nätvinge. Vilken fin Husqvarna mc du plåtat, fina bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du har oxo många bilder, visst är det roligt. Jag älskar att våren är här nu så det kan bli lite fina bilder. Kul att du gillar dom. kramelikram

    SvaraRadera
  4. Ja du hade rätt, tack för info.. Det gick inte att fota som jag ville för de va en massa folk ivägen hela tiden. Men dom är läckra. Ha en mysig kväll kram

    SvaraRadera