Bloggintresserade

söndag 12 april 2009

Så Lite Bilder

Jaha då har den här dagen oxo gått ganska smärtfritt. Ja de vet jag ju inte förresten för jag har sovit det mesta o de är jag glad för.


Har inte mått alls bra idag. Har känt mig skakig i kroppen, mått illa, matt o varit jättetrött igen. Jag är fortfarande trött så jag ska lägga mig i sängen o kolla på teven o hoppas att jag somnar snart.


Ja, jag måste ju få in katterna först. Ska se hur det är med Snobbens öga om jag måste klämma ut var eller om det har blivit bättre. Jag vill helst slippa åka till vetten , det är vansinnigt dyrt, MEN har man djur så har man. Inget snack om den saken.


Träffade  Rohde o hennes väninna innan, ja självklart va Iza med oxo. Så vi pratade bort en stund. Jag hade med mig kameran så det blev några bilder.


Det låg ett par rosa solglasögon på bordet så hundarna fick mannekänga lite. Dom blev jättesöta.


Lite synd bara att solen va så "påig" när jag tog kort på Iza. Men det gäller att snabba sig för man har inte hur många chanser som helst.


Det har varit härligt väder idag oxo. Har inte hört hur det ska bli i morgon, ja de blir som det blir  =)



Söta Iza ♥


 



Ja förlåt Teddy, jag vet att du inte ska ha rosa men du är så söt du oxo ♥



Och vem är denna där ? Jag fick mixtra lite med bilden annars hade ni blivit så till er i trasorna så han hade inte fått vara ifred =)


 



- Ligg stilla, rör dig inte. (klick,klick) Dom ögonen, den magen är så sexigt. Ja flickor här har ni en riktig hunk, MEN akta er om ni inte är snälla mot honom .....


 



- Så här många påskägg fick jag faktiskt. De är säkert. Sa han i bikade iväg.


 



Här har vi en till hunk, men tyvärr så är han upptagen. Det är brodern till hunken på bilden ovan. Farligt farligt  =) Han har en sån söt sambo så henne byter han inte ut.. Bilden på henne blev suddig, men det kommer fler chanser.


 



Vem ringer brandkåren ?


 



Ta kort på oss säger Lukas .... Titta så söta dom är.  Jag älskar den här bilden.


 



Nu fick jag äntligen kort på den här "raggar" bilen. Det är nån ny färg som har kommit ut på marknaden.. Schakaranda (vet inte hur det stavas) knugglig färg. Rävsvansen hänger där så fint. Synd att man inte ser killen tydligare, för den han hade en riktig frilla ...


Nu ska jag titta klart på filmen , jag vet inte om det är nåt att ha.


Hoppas att ni har haft en bra dag - helg.


Dröm sött


Puss I Pannan


 


MIN FOTOSIDA

4 kommentarer:

  1. redan gift fniss. Annars hade jag nog försökt med en flört.. Men klart han vill nog ha något yngre än mig fniss fniss... Ha det gött

    SvaraRadera
  2. Ja det var en hel del fina bilder där kan jag säga :) Ööö, o jag menar dom på hunden såklart,,,inget annat absolut inte(fniss) Hade gärna sett frisan på raggarn...Fasen du är en riktigt duktig "fotare" du, skit bra bilder. Ha en härlig annandagpåsk. Kram från Tollan

    SvaraRadera
  3. Ja men är du bara lyckligt gift så är det ju ok. Men han är go killen så flirtar man på rätt sätt så tror jag inte att åldern spelar roll hahaha.... Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha jasså du menade dom på hunden. Ok,, jo då dom är oxo bra.. Ja jag önskar att jag kunde tagit en bild på frissan han hade. Bilen står kvar här utanför så om jag har tur kanske jag kan ta en bild i smyg... Tack kul att du tycker om mina bilder. Jag älskar att fota. ALLT.. Ha de bäst kram kram

    SvaraRadera