Bloggintresserade

torsdag 30 april 2009

Sommarblomster / Bilder

Jaha då blev de några parti betapet ikväll igen. Jag blir tokig när jag ser hur bokstäverna bildar ett ord, men jag får inte fram själva ordet.


Men kul är de, de är bra att använda hjärnan lite de gör jag inte allt för ofta   =)


Nä då ni behöver inte alls hålla me haha.


De har blivit lite fix o trix med bilder idag, men nu orkar jag inte mer så nu får de allt bli Hilding o lite mys. Han börjar bli lite förslappad men man kan inte begära för mycket. Han har hängt me i många år nu.


Nightstar,, i wish you good luck tomorrow. Don´t be rädd when they tar den big spaden i the eye.............


Det kommer att go well you vet.


Sweet drömmar on er.


Puss in the pannan.


 






 


Datumet på bilderna är ju fel för de är förra årets...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar