Bloggintresserade

tisdag 21 april 2009

VÅLDTÄKTSFALLET TAS UPP IGEN

Jag blir så trött på expressen att dom inte godkänner kommentarer till artiklarna.


Varför lägger dom ut så man ska kunna kommentera för ?


De är så dålig stil, jag har försökt att publicera 2 olika inlägg men inga av dom har kommit med.


Dom kan lika gärna plocka bort de för man får ändå inte svara som man vill.


Tacka fan för att man blir arg när man läser om Sofie som tog sitt liv pga vad   P  u  k  e   gjorde mot henne, o de va inte bara en gång utan flera gånger.


Nu tycker jag att de va en medlem där som rapade ur sig lite dynga så jag skulle svara tillbaka , men det fick jag visst inte. Kanske va jag för hårt med mina ord ?


Nä, de tycker jag inte.


Därför lägger jag ut de här, o hoppas att det får vara kvar.


Sätt dit den jäveln så de bara smäller om de.



 Här är mitt svar till den ( rapande ) Gentleman(en)


 


Gentleman


-----------------------------


En normal ungdom låter sig inte våldföras av en äldre man. Vad fick du luft ifrån då ? Vem fan har sagt att hon har tillåtit detta ? Nu är du ute o cyklar. Den som har gjort detta mot flickorna har ett brottsregister på många sidor. Han är ganska så känd där han bor. Att du bara rapar ur dig sån dynga är skamligt. Dom kommer att få fram bevis så han kommer att få sitta av sin (alltför korta) tid.  När det gäller droger så sträck på dig så kanske du ser lite utanför sveriges gränser att det förekommer droger mm.


Du verkar vara lite insnöad. De kan inte vara lätt.



VÅLDTÄKTSFALLET TAS UPP IGEN

2 kommentarer:

  1. Jag hade tänkt att skriva något, men blev rätt ledsen när jag läst vad den personen skrev. Det är bara parasiter som resonerar på det sättet som den personen gjorde. Sofie ska ha upprättelse, även att hon inte lever, och även andra inblandade. P kommer aldrig kunna gå på stadens gator här igen, och hade rättssystemet fungerat som det ska så hade han för all framtid förlorat sin frihet. Kram vännen.

    SvaraRadera
  2. Ja du, han skulle inte kunnat gå omkring här OM rättssystemet hade funkat för då hade han suttit inne för längesen o inte haft möjlighet att komma ut. Men tyvärr är det inte så här. Den dan han kommer ut så kommer han inte få de lätt o de ska han inte ha heller. Han ska lida. Tyvärr kan han man inte få honom att lida tillräckligt för det han har gjort. O självklart ska Sofie ha upprättelse. Du ser ju själv inne i den artikeln att det är flest karlar som rapar ur sin skit. O man kan ju undra varför ? De är skrämmande. Nä någon rättvisa måste de bli för Sofies familj. Ha det gott kram kram

    SvaraRadera