Bloggintresserade

söndag 19 april 2009

God Morgon

 


Har haft svårt att sova som vanligt. Värken är rent ut sagt för jävlig.



Sen har jag tänkt på stackars Sofie som tog sitt liv pga att hon blev våldtagen.


Det finns ingen rättvisa i världen. Jag hoppas att idioten får ett hårt straff, ja dom kan slänga bort nyckeln för gott. Såna som han borde inte få gå lösa.



Sen låg jag o tänkte på bloggen. Ett världsproblem, ja inte riktigt va  =)



Nu börjar de kännas lite mer att de är vår. Tungandad o de börjar klia i halsen så det ska bli intressant att se om jag klarar mig på bara tabletter, nässpray o inhalator , istället för min spruta.



Nu dyker jag tillbaka till Hilding en stund o se om jag kan snarka bort en stund till.


Ha en härlig dag.



Puss I Pannan


 


illena.bloggagratis.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar