Bloggintresserade

söndag 19 april 2009

>>> FUNDERAR ALLVARLIGT <<<

 


På att byta blogg nu. Jag är så trött på bilder som inte blir godkända för att man inte följer expressens regler o då gäller detta bilder som på mina moln osv...


INGET SNUSK eller nåt sånt.


Nyss fick jag ett meddelande från expressen IGEN om att mitt förra blogginlägg HÄR har blivit BORTTAGET ...


VARFÖR ?


Det enda jag hade skrivit om va Robinson o en av killarna där som inte är klok.


O de blev inte godkänt för det strider mot expressens regler !!!!


Jag står för det jag skriver o de va absolut INGET dumt eller något som strider mot några lagar eller regler.


NÄÄÄÄ jag ger snart upp.


O här har man suttit o försökt lägga ner tid på vad som kan tänkas förbättras på bloggen.


Nä jag är trött på detta. Det enda som är så tråkigt OM jag nu byter blogg är alla mina inlägg o alla söta goa kommentarer jag har fått genom åren.


De tål att tänkas på i alla fall.


 


OBS     VILKEN BLOGG ÄR BÄST ?    BEHÖVER HJÄLP !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar