Bloggintresserade

onsdag 15 april 2009

Sista bilderna för nu

Det va dom sista bilderna för nu, jag fixar till resten i morgon, det är dags att hoppa ner till Hilding o få sig lite sömn...


 



Den här bilden är inget att ha heller, men jag gillar den.


 



Dom här broarna är inge roliga att gå på, ja jag gillar inte några broar alls. Men som ni ser så står jag på bron när jag tar bilden. O när jag ska gå därifrån så kommer den här tjejen springandes o jag höll på att skrika åt henne att inte springa när jag va kvar på bron. Men som sagt så hann jag bita ihop o vara tyst. Jag lovar att hjärtat slog fort.


 



En enda stor rot....


 



Lilleman står o tittar i vattnet.


 



Iza blev törstig så hon slörpa i sig. Jag hann inte ta när hon drack..


 


Nä nu gott folk så säger jag god natt o sov gott.


Ni sover säkert redan =)


Dröm sött. O ha en härlig dag.


Puss I Pannan

2 kommentarer: