Bloggintresserade

måndag 20 april 2009

AVSKEDSKYSSEN

Fick precis sms av Tilda, hon skrev god natt. Jag skrev oxo god natt till henne o att jag älskar henne. Jag fick tillbaka att hon älskar mig oxo.


Hoppsan ett till, ja en puss oxo. Skickade tillbaka att hon skulle lägga sig o ett litet skratt. Men hon tyckte visst oxo att jag skulle göra de. Nån som fattar nåt ?


Nä inte jag heller.


Har varit hos Rohde ikväll o fixat med hennes foton. Hon har skickat efter. Hon tar riktigt fina bilder.


Det är kallt nu, jag förstår inte varför jag fryser så som jag gör på kvällarna ?


Härom dan så va de en liten Sally på gården. Ja en söt liten Bichon Frisé flicka på 13 månader.


Teddy blev allt lite förälskad i henne. Hon va som ett yrväder o skenade runt Teddy. Han brukar inte tycka om det men det gick jättebra.


Det är så roligt för Teddy såg precis likadan ut när han va valp/unghund. Fast han hade lite mer baileysfärgade öron än vad hon har. Sen va han inte frisyrklippt som hon är.


 


Sally spanar in Teddy



 


Här har vi Snobben som älskar att "hänga" i häcken.



 


Lite ensam "kel" går oxo bra.



 


Här blev de en riktig kyss, det va därför som jag förstorade upp bilden, jag missade precis



 


Här sprang hon så jag blev riktigt yr i huvet o Teddy visste inte vilket håll han skulle gå på.



 


Här hälsade dom på varandra.



 


Teddy försöker att inte visa sig allt för intresserad. Nä då de va inget sånt alls, dom tappade andan en stund.



 


Avskedskyssen. Oj oj oj som jag fick dra Teddy för att han skulle följa med mig. De va inte illa, det blev kärlek en liten stund mer kan man inte begära.



 


Får hoppas att dom kommer på besök snart igen.


Usch, jag är så hungrig. De knorrar rejält i magen på mig.


Är det nåt bra på teven ?


Kanske skulle ta o fixa till mina egna bilder o skicka in dom så jag inte missar erbjudandet.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Du kanske skulle bli hundfototgraf... Ha en bra kväll och fixa nu till Dina bilder!!!!!... Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du, det är minsann inte enkelt att fota djur. Men roligt är de. Tack förresten =) Hoppas att du mår bra o sover gott nu.. Kram kram

    SvaraRadera