Bloggintresserade

onsdag 15 april 2009

Näsblod

 


Är de inte de ena, så är det de andra sa kärringen o blödde näsblod.


Närå, så är det inte här i alla fall, men när jag vaknade så såg jag att jag hade blött näsblod. Blääh


Det har aldrig hänt att jag har "blodat" när jag har sovit. Men det kan väl bli så oxo när jag mår dåligt ?


Kom in för en liten stund sen, Teddy o jag gick en lillingrunda så nu är han nöjd.


Ska krypa ner i sängen igen för jag har inte sovit inatt. Sen hatar jag att bli väckt av telefonen när man äntligen har lyckats somna.


Undra om jag inte hörde på nyheterna i morse att de är snö på G, men de va nog inte här ?


Jaja, ha en härlig dag.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Ja om du höll dej vaken om dagen
    och inte bara sover då
    Så¨skulle du veta att det är snöstorm på G..
    och den kommer när jag klår dej i betapet..så de så
    Håll dej vaken ikväll
    för både snön och jag är på G nu
    pöss i örat..nänä..ingen salva först..
    Kramkalas

    SvaraRadera
  2. vem va de som fick stryyyyyk ? Moi ? NOOO hahahaha... Det är nog i skallen din som det stormar här är det lugna gatan. You know what i mean =) Dröm sött så får du en chans i morgon att klå mig. Pussen o kramen

    SvaraRadera