Bloggintresserade

måndag 27 april 2009

Låg / Bilder

Tack för era gulliga kommentarer. Jag känner mig lite låg, ja de är ju inget ovanligt de har ju varit så sista tiden (året) .


Idag är det en sån  " t u n g "  dag då jag känner mig som ett ursketet lingon. Har ont i magen, de är som en hel orkester som blurrar på för fullt.


Jag skulle vilja hitta på något att göra, men jag vet inte vad ? Ja här hemma finns de miljoner saker att göra men det är inte de jag vill. Jag vill ut o ta kort.


Men jag ska fortsätta med mina bilder lite. Jag blir aldrig färdig med det jag håller på med.


 


Dom här bilderna tog jag härom dagen. Jag vet inte om de va Gudrun eller  j a g  som har dundrat fram här=)



 


Ett par solglasögon som har legat ute länge. Har försökt att få skärpan som jag vill ha de o de lyckades. Ja inte perfekt, men det lyckades.



 


Ser ni skillnaden på vad skärpan ligger på dom två glasögon bilderna ?



 


En T-shirt låg o skräpade. Någon som frös kanske o satte eld på jumpern ?



 


Så kommer vi till lite ogräs som många tycker. Jag tycker att de finns en liten tjusning med dom här "blommorna"



 



 


Den här gillar jag. Jag ville haft lite mer skärpa nertill på blomman, men det spelar ingen roll. Den är läcker i alla fall.



 


Tittar in o skriver lite senare. Jag fick ringa polisen igår....


Så här va de ;


De va en karl som kom halvspringandes mot mig,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


 


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Pinnen ligger ju uppåner och sprattlar med fötterna ju!!!

    SvaraRadera
  2. ja den gör ju de..

    SvaraRadera