Bloggintresserade

tisdag 14 april 2009

Hatar broar.

 


Ja då har jag kommit hem. Vi har varit nere vid Åsasjön o tittat. Ja vi va borta vid finna bastun.


Jag undrar hur folk grillar egentligen  =)


Det va så skönt väder ute så vi lullade runt där lite bland rötterna o tog lite bilder.


Ska titta på dom strax o se om de blev nåt att ha.


Jo visst ja, borta vid finna bastun så finns de en bro, jag ska lägga ut en bild på de sen. Jag är jätterädd att gå på broar.


Men jag gjorde de, för jag ville ha lite bilder. När jag står där på bron så ser jag en tjej som kommer springandes mot mig o BRON jag får hjärtklappning o blir livrädd.


Jag va sååååå nära att skrika till på henne att hon inte fick springa där för att jag va rädd.


Men som tur va så hann jag tänka efter före den här gången  =)


Skit samma, hon känner inte mig hoppas jag.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar