Bloggintresserade

fredag 17 april 2009

116-120-564-180

Nää de är inget IP-nummer , men det kanske kunde varit de =)


Nu har jag kunnat tänka på lite annat under tiden vi spelade. Jag blir så lessen när jag inte klarar av att göra saker som jag har gjort en gång i tiden.


Då är det fåniga, fjuttiga saker som att fila fötterna, städa ( tar sin tiiiiiid ) osv.


Nä jag tappar tålamodet ibland o blir lessen när allt går emot. Men men, i morgon är jag bort bjuden o det ska bli så roligt.


Självklart ska kameran med, så får vi se om det blir några bilder eller inte =)


Jag o Rohde ska gå ner till gruvan nån dag o ta lite bilder, det är många år sen jag va där.


Det är visst smalt o krångligt att gå där så hundarna får stanna hemma.


Det mår dom inte dåligt av, dom är alltid med oss.


Hoppsan, nu har jag visst druckit för mycket vatten, så nu får jag göra nåt åt saken annars blir de till att svabba golvet =)


Puss I Pannan


 



116 P för FE - FJOL de tackar vi för =)


 



120 P för tromb va inte illa.


 



Detta va dom högsta poängen för mig ikväll  =)


 



Kolla in här vilka poäng hon fick för smådel  180 P - de va snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar