Bloggintresserade

fredag 17 april 2009

Grillat /// Bilder

Ja då va vi hemma från kalaset. Det va trevligt.


Det va många paket, mest kläder, men hon fick en mobil o hon blev så glad.


Nu har hon o jag en likadan fast hon har en pärlemo rosa färg, den va jättesöt.


Den blåa lilla figuren har jag klistrat på för jag har inte frågat om lov att lägga ut bilderna på kompisen här nu.


 



Det är väldigt ansträngande för smilbanden att le hela tiden =)


 



 



Så här glad är jag nu ,,, hon kan inte le mycket mer.


 



En smaskig tårta, ja vi hade ju redan firat med tårta o allt, men den här va oxo god fast jag äter inte marsipan. De blossade för fullt från den.


 



Kunde nästan tro att de va julafton.


 



Här står grillmästaren själv,, väldigt god mat va de. Det är gott med grillat.


 



O självklart lite bilder på molnen, jag älskar när strålarna letar sig fram som dom gör på bilden här.


 



Ett plyplan som Marcus sa när han va liten. Det såg ut som att planet kom ut från det lilla molnet.


 



 



Testade att ta bilder på "fontänen" oxo. Det ser ut som vattnet är fruset. Jag kunde inte välja bild så de fick bli båda.


 


Nu står Teddy o gnäller, så det är lika bra att han får gå ut innan det händer nåt här inne.


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar