Bloggintresserade

tisdag 7 april 2009

The Hunter

 


Sen har vi nåt som jag INTE tycker om o de är när katterna är ute mer o jagar.


Jag vet att det är deras natur, men jag tycker inte om de för de.


Jag hittade Zimba liggandes skönt på täcket som är ute på altanen.


Han avslöjar sig själv den lille skiten. Fjädrarna sitter kvar i klorna bläääääääääh. Sen såg jag innan att han hade en fästing som kröp på benet på honom. Ja det såg jag ju först nu i mitt ritprogram.


Jag är så äcklad av fästingar o småkryp så nu blir de till att köpa medel, det hjälper lite i alla fall.


Jag ryyyyyyyyser.


 


2 kommentarer:

  1. Skulle behöva lite själv också, för jag är fästingmagnet! Älskar vår och sommar, men fästingarna fick gärna utrotas, de gör välan ingen nytta??? Brrr... Kramar M

    SvaraRadera
  2. Nää dom gör ingen nytta alls, dom bara ställer till de o dom är så äckliga så jag får fnatt. Det är vidrigt jag har fästingfobi. Så här ska de kletas på oxo både på hund o katter. Får äta lite extra vitlök så kanske dom håller sig borta från mig. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera