Bloggintresserade

lördag 25 april 2009

Mitt Besök !!!

Härom dagen hade jag fint besök. Det va så mysigt, jag hade inte träffat dom på länge.


Lillen är inte liten längre. Han är så duktig. En riktig lite buddha. Lik pappa i kroppen.


 


Dessa bilder har jag kopierat från den lilla filmsnutten jag tog på Liam. Jag har fler bilder som jag inte har fixat till än, men dom kommer dom oxo.


 


Titta så duktig han är som kan dricka själv. Snart säger han - Kan själv.


 


 


Han älskar att "leka" med sin tunga. Den jobbar minst lika mycket som hela han.


 


 


Teddy är pricksäker. Nä de va inte i ögat ,, bara nästan


 


 


Dom va så gulliga, Liam öppnade munnen o skulle pussas. Nä då ingen behöver vara oroliga för de blev ingen tungkyss  =)


 


 


Lilla Teddy hann inte pussa Liam.


 


 


En liten nässlick blev de allt =)


Ja jag ska lägga in några filmer sen. Har bara lagt in en sålänge.


Här är Liam när han premiär gungar.. Det blåste ganska friskt ute. De va inte lätt att sitta på huk o filma.


 



 


Grattis Liam är idag 7 månader. Tiden går så fort.


Nä nu ska jag fortsätta med bilderna.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. lite bilder på Liam, så stor han har blivit.... Han är för gosig....Ha en bra forsättning på helgen. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja visst har han vuxit mycket. Det är läskigt hur tiden bara springer iväg. Han är så mysig på alla sätt o vis. Ha de gott kramelikram

    SvaraRadera