Bloggintresserade

tisdag 21 april 2009

Hjälpsamma Människor

 


Jag har varit o handlat lite nu. Får passa på när pensionen har kommit den försvinner snart till alla "roliga" räkningar.


När jag står o plockar upp maten för att betala den så känner jag hur ont jag får i musklerna, mest i ryggen.


Det va bara en bakom mig så jag kunde ta de lugnt med att packa ner i kassen.


Men jag fick en liten kramp i ryggen o de gjorde så ont så jag ville bara gå därifrån.


Tjejen som va bakom mig i kön hade plockat ihop sina saker o frågade om hon kunde hjälpa mig.


Jag tackade nej bara för att det är så  P I N SA M T att inte ens klara av en sån enkel sak.


Hon sa att hon såg att jag hade ont o erbjöd sin hjälp en gång till.


JAAA tack vad du är snäll . Du får jätte gärna hjälpa mig, jag blev så glad det är inte ofta andra erbjuder sin hjälp.


Jag tackade henne så jätte mycket, jag blev faktiskt så glad så jag fick tårar i ögonen.


Jag förklarade för henne att de inte va nån fara, det är bara min fibromyalgi så jag är van vid att ha det så här.



Så nu ska jag försöka gå ut med lilleman så han får göra ifrån sig lite.



Puss I Pannan


 


illena.bloggagratis.se


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar