Bloggintresserade

onsdag 15 april 2009

Silvergrått Hår

 


Oj vad jag har spelat nu. Jag vann alla gånger utom nu den sista. Jag tror att vi spelade 5 ggr. Inkan gav sig inte.


Ojsan jag får nog snällt gå på tollen, kommer snart....


Nu så....


Jo det är ju betapet som vi spelar o det är så roligt. Ibland kan man lägga vilka ord som helst, även såna som inte finns.


Eller ja, de kanske bara är vi som inte är tillräckligt verbala =)


Jag har suttit innan o fixat lite med bilderna, men dom jag tog nu ikväll blev inte bra.


Det är lögn att jag kan ta bra bilder när det är skymning. Dom blir så gryniga , ljusa o platta på nåt sätt.


Ja jo några bra blev de väl. Men jag ska kolla igenom dom en gång till.


Jag har funderat på att skaffa silvergrått hår. Jag gör alltid slingor så jag blir riktigt blond.


Jag blir ju bara mörkare hela tiden o nu börjar jag få svarta hårstrå o de vill jag inte ha.


Jag vill ha grått hår som alla andra.


Ja jag får se vad det blir, nåt blir de snart i alla fall.


Ska sätta mig med bilderna en liten stund till.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. hihi @nneli! Jag har nu det när jag klippte det kort,bidde det grått,haha1 Kul med spelet o vaa? ord som inte finns? kraam!

    SvaraRadera
  2. Ja visst du får säga till så kan vi spela, det är som alfabet. Ja tänk om jag kunde få grått hår.. Jag har alltid tyckt att de är fint. Sussa gott kram kram

    SvaraRadera