Bloggintresserade

söndag 12 april 2009

Utan Spruta ?

 


Morrn morrn. I fredags fick jag mitt första myggbett o de kliar nåt så gräsligt. Det är väl i storlek med en halv golfboll. Jag tål inte myggen o jag tycker inte om dom.


Vaknade väldigt tidigt i morse igen av att jag mådde så illa så jag höll nästan på att spy, ja ursäkta jag vet att det inte är något trevligt samtalsämne.


Men jag förstår inte varför jag mår så illa ?


Kan de ha att göra med att jag alltid blir jagad i drömmarna, att jag får slå mig loss för att klara mig ?


Jag är så trött när jag vaknar så jag kom ihåg när jag va på toan innan så höll jag på att somna men ryckte till av att jag började skratta o säga ja.


Då hade jag tänkt/drömt till något om Tilda så jag svarade henne.


Hur sjukt är inte detta ? Det börjar bli lite läskigt nu.


Jag är bara till hälften vaken. Uscha x 3


Har ätit frukost, tagit mina värkisar o ska lägga ner huvet på kudden lite till innan jag sitter här o får hela alfabetet i pannan.


Det är så fint väder ute, men nu börjar de kännas att de allergi på G. Vi får se om jag klarar mig utan min spruta i år ?


Ha en härlig dag, det ska jag försöka att ha sen när jag har kvicknat till.


Puss I Pannan

1 kommentar: