Bloggintresserade

måndag 13 april 2009

Teddy Demonstrerar !!!

Idag har jag o mamma blivit av med ganska mycket mossa. Svågern kom ner o fixade lite. Det blev en lite lagom hög.


Gräsmattan är hemsk, de kanske inte är så konstigt för de finns ingen jord, bara sand, grus o sten.


Det är NKBo som ska stå för detta, men dom är slöa o slappa.


 



Peter är i alla fall inte rädd för att ta i o jobba lite. Det är tur att vi har honom. Tack Peter du är guld värld.


 



Det här är högen, ja den ser liten ut, men det är den inte. Det är tungt så den sjunker ner.


 



Snobben älskar att ligga i rabatterna o mysa. Teddy älskar att tvätta katterna, så dom ska ju vara på samma ställe hela tiden. Det blir trångt även i rabatterna.


 



Här är en läcker raggarbil. Istället för den andra högen jag la in.


 



Finns ju lite vitsippor ute. Dessa växte bland taggbuskar så dom plockade jag inte av. Nä dom är finast när dom får vara ute. Hos mig dör dom bara.


 



Det är synd att bilden blev suddig... Teddy demonstrerar ganska tydligt här.


Vi vet väl inte rikigt vad vi står lilleman o jag =)


Blev bjuden på söndagsstek idag, ja ok måndagsstek då. Det va gott, men jag blev så sugen på äppelmos till o de fanns inte hemma. Det är nog flera år sen jag hade de. Mmmm de går ju äta som godis.


Sen till efterrätt fick vi marängsviss till. O de är sååååå gott. Farligt gott. Jag hann inte ta kort på de för det tog slut nästan på en gång.


Jag är nyduschad, Teddy har varit ute så nu är det bara att vänta på att klockan ska bli läggdags. Jag är mega trött.


Vet inte om det är nåt bra på teven i kväll ?


Får väl kolla de.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar