Bloggintresserade

tisdag 14 april 2009

Kevin Borg =)

 


Morrn. Sitter o väntar på att läkaren ska ringa klockan 1200.  Det ringde en signal 0920 i morse på mobilen o la på, inte vet jag om de va VC ?


Ska bli intressant att se om dom ringer idag ?


Känner mer o mer av allergin nu. Snacka om att de kliar i näsan o jag vill nysa. Men det kommer, de kommer.


Somnade tidigt igår o har sovit gott inatt. Ja ni hörde rätt, jag har sovit gott. Jag bara varit vaken 3 ggr o då mellan 0500 - 0600, ja de va en av gångerna dom andra va tidigare.


Jag har drömt så knasigt igen. Det är andra natten jag drömmer om Kevin Borg. Jo då ni läste rätt.


Hahaha va ska en gammal käring med en liten tupp till ?


Idrömmen visste jag minsann de. Oh nej, inga såna tankar nu. Bara lite.


Jag drömde om att vi va långt ute på landet o där fanns en "bonde" terrorist som hade hästar. Hästar värda miljoner. Vi skulle bo bakom hans stora gård, det va en smal stig sen fick man gå över en ranglig bro för att komma till vårat lilla ruckel.


Vi blev jagade i alla fall, för den här "bonden" hade skickat en karl på oss, jag kommer inte ihåg vad han skulle göra men det va inget trevligt för vi fick springa .


Vi sprang bort till ett annat hus där dom hade västa festen så där fick vi ingen hjälp. Huset låg på vänstersidan o på den sidan va de snö, så när vi tittade på högersidan fanns de högt gräs o dit sprang vi o gömde oss.


Sen kom vi till den där "bonden" så jag försökte ta en häst så vi kunde komma därifrån, men det va inte lätt.


Ja hur det fortsätter sen kommer jag inte ihåg.


Men jag ser exakt hur det ser ut i drömmen, bland husen, stallen, bakom huset där de fanns en hage med hästar o barn som red.


Det va som olika världar..


Nåja, solen har gömt sig idag men det gör inget för det är skönt ute ändå.


Nu börjar min serie, Hem till gården.


Så nu säger jag bye bye  o ha en härlig dag


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar