Bloggintresserade

tisdag 7 april 2009

God Natt & Sov Gott

Usch, jag vet inte vad det är med mig ? Jag känner mig bara lessen o överkörd. Det är inte roligt längre.


Det känns som att jag blir motarbetat dygnet runt. Fick inte ens prata med läkaren även att jag hade en telefontid idag.


Det är helt enkelt för mycket, o för lite av det goda o positiva.


Ibland behövs de bara några snälla ord för att man ska få må bra. O många gånger behövs de lika lite för att man ska må skit igen.


Förlåt att jag är kass med att hälsa på hos er. Jag har ingen ursäkt mer än att jag känner inte för något.


Ska i alla fall skicka ett kort till syrran nu så hon har det i morgon.


Sov gott o va rädda om varandra.


Puss I Pannan


 


15 kommentarer:

  1. dagar som inte så speciella... Men sköt om Dig själv & hoppas Du får sova ordentligt i natt. Kramisar. P.S. Jättefina nya bilder D.S.

    SvaraRadera
  2. Tack gulle dig. Ja då, visst har vi såna dagar, jag önskar bara att dom kunde vara lite färre. Men men, man får ta en dag i taget o kämpa. Nu ska jag bylsa ner mig i sängen o försöka sova lite. Hoppas du kan sova gott. Nattiskramar

    SvaraRadera
  3. Det är inte DU, som gör et kass. Det är bara VI här runt. Hihi. Jag har en kass diagnos på min pusselbit. Det vet du och det vet många nu. Blablabla... det blir inte bättre i morrn, men va då? DU ska inte må för nåt du inte.... nä, tjaba! Huvvet högt och hihihi.... Snälla snälla! Kramgäddan med alltid goa vibbar...

    SvaraRadera
  4. en lite klapp på kinden fammoo @nneli! O sålite gott kaffe! Vi har dagr som inte är så uppåt! Be inte om ursäkt nu utan ta hand om dig. jaa, lyssna nu! KRAAM!

    SvaraRadera
  5. på tok, som med din läkartid m.m. Och känner man sig lite ledsen så blir allt värre! Tur ändå att det går över, joo! Här kommer några klappar till på din kind anneli o snälla är de! Jopp

    SvaraRadera
  6. Nä fy,,, ibland känner man sig verkligen åt skogen,, allt går fel, man mår piss inget stämmer...MEN det bästa är att man vet ju att det kommer dagar då ALLT går som man vill, mår toppen & allt flyter på. och dom dagarna får man ganska ofta som tur är.. Ger dig en liten bukett med nyplockade tussilago här från Jönköping & en BAMSEKRAM.

    SvaraRadera
  7. över Å-stigen igår kväll ..... ingen Teddy ingen Anneli ! Kram på dig !!

    SvaraRadera
  8. Nu är vi i packning! Må så gott och vi hörs! Kramgäddan

    SvaraRadera
  9. orkar man inte ska man inte känna tvång att skriva hit eller dit. Huvudsaken att du tar hand om dig själd du är viktigast till att må bra inte vi. Sen om vi kan hjälpa till att få dig må lite bättre då är glädjen stor... Ta hand om dig krammm

    SvaraRadera
  10. Ja det är tråkigt det med din pusselbit, men jag håller tummarna de vet du. Jag ska försöka hålla huvet högt så gott de går. De är bara att låta svackorna komma sen får man ta tag i det igen. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  11. De va mysigt med klapp på kinden =) o kaffet va gott det va precis vad jag behövde... Hoppas du mår bra, ja så bra du bara kan.. Ha en fin kväll kram kram

    SvaraRadera
  12. Hahaha ja dina klappar dom är goa o läkaren kan dra åt skogen. O visst är det så att om man är lite lessen så blir allt mycket värre. Det är så skönt att de finns folk som förstår. Det är UNDERBART... Många kramar till dig

    SvaraRadera
  13. Ja dom goda dagarna överväger ju verkligen dom som är mindre bra tack o lov. Tackar för buketten tussingar, jag har inte sett några än. Ja jag har väl kanske inte brytt mig. Hmm får titta efter lite mer i morgon. Ha en fin kväll kram kram från grannbyn hahaha

    SvaraRadera
  14. Näämen ingen alls ? De va ju tråkigt.. Men du, du får ju ropa så jag hör dig... Ropa högt, hör inte jag så hör ju Teddy då wafflar han tillbaka =) Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  15. Det känns inte som nåt tvång heller , för de är jag som vill skriva men sen blir de inget i alla fall fasten jag vill. Ja de är låter snurrigt o de är de oxo =) Ja du,, om ni visste vad ni betyder mycket för mig. Det är många gånger som jag kan sitta o läsa era kommentarer, eller era blogginlägg. Så man känner att man har stöd från er o de känns toppen. Sen är det ju bara att hoppas att man själv kan vara ett stöd när någon behöver... Ha en fin kväll kram kram

    SvaraRadera