Bloggintresserade

torsdag 16 april 2009

HEJJA SVERIGE /// Bilder

Eller som jag alltid har sagt innan, hejja den som vinner. Jag hejjar alltid på det vinnande laget.


Men nu är det inte rikigt så.


För nu hejjar jag på det laget som har snyggast killar o de är minsann inte lätt att se när dom har hjälmar på.


Så AV med hjälmarna killar o visa er istället =)


Svenskarna blev inte först med utvisning i alla fall.


Kom igen nu twistar vi lite oxo, de svänger ju =)


Fasen va äckliga dom är, måste dom spotta så jämt (skämt)


Jag tycker nog att dom är som kärringar, de är inget riktigt GO i dom. Det är bättre att dom sätter på sig såna här ballerin kjolar.


Är de Liv som står i mål ? Byt ut honom, han kan ju inte ligga på isen o sprattla hela tiden.  


Jag vill ha lite mer action , nu när jag äntligen har teven på.


Tacka vet jag NHL. Det händer de lite.


Jag tror att jag ska bli sportsjournalist. Ja baske mig de ska jag. hahaha.


 



Här är några bilder till från åsasjön. Änder, jag gillar änderna. Här visade dom klart o tydligt att dom inte ville vara med på bild.


 



Här lockade jag upp dom med lite hundmat. Jag smulade sönder frolic o de gillade dom. Ja vad ska man göra , man gör vad man kan.


 



Dom simmar lugnt o fint här. Detta va strax efter landningen.


 



Här försöker jag göra en deal med dom. Men dom va inte intresserade.. Jo dom gav ju sig som ni har sett på dom andra fotona ovan.


 



Här, äntligen skulle jag få till ett läckert foto när dom landar.. Men icke sa nicke. Jag stod redo o hade zooooooomat in o allt så de va bara att knäppa av när Teddy plötsligt bestämmer sig för att gå iväg. Precis när jag knäpper av drar han åt andra hållet så det blev suddigt.


Thats life.


Vi kom in för en liten stund sen. Har gått rundan, suttit ute o pratat lite. Det va kyligt nu.


Jag är stel om händerna, o känner mig frusen.


Ska snart sätta fötterna i ett fotbad , jag måste försöka få lite finare fötter. Men det är jobbigt för jag kan knappt hålla i fotfilen.


Sen är det bara att raka benen oxo, sen kan vi välkomna sommaren =)


Ha en fin kväll för de ska vi.


Puss I Pannan 

4 kommentarer:

  1. ....och dina vackra bilder.
    Har låst min etta-blogg f.n., men 2:a bloggen är påslagen. Helt utan går ju inte!
    Har köpt ny kamera så nu ska här fotos och läggas in bilder. Hoppas allt är OK! Kram!/Oops

    SvaraRadera
  2. presskort en vecka. Blir nog bra med det fantastiska hockeyreferatet och tidningen till domstol för förtal.. Och Liv hyr torpeder som hälsar på!
    HK. Snart helpigg så kläm till lite nu!!! Kai///

    SvaraRadera
  3. Men hej så trevligt att se dig. Nä de är klart att man inte kan vara utan blogg helt. Då ska jag kolla vilken blogg det är du har, för jag ska fixa till mina länkar det är flera som inte finns kvar. Här är det jämna plågor, hoppas du mår bra... Ha en trevlig helg. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ja men det är snällt att jag får hyra ditt presskort, det gör jag gärna de vet du. Du förstår att de blir ju vad det blir om de inte blir bra menar jag. Rom byggdes inte på en dag =) Öva öva, ahhh de fixar jag. De räcker att nysa till så springer Liv sin väg. Han har ju att brås på =) Trevlig helg o ha de bäst nu hänger jag på för fullt.............. HKHK

    SvaraRadera