Bloggintresserade

fredag 17 april 2009

GRÅTER-FILAR FÖTTERNA

 


Idiotiskt kan man tycka/tänka eller vad man nu vill.


Jaa de kanske de är. MEN så är det inte för mig, det tar av alla förbenade krafter jag har.


Jag sitter i fotbadet i ca en timme för att det ska vara lätt att fila dom sen.


I normala fall så går de på en kvart, ja båda fötterna. Men med min värk så har jag filat dom i, ja när ringde Inkan ?


Strax efter nio. Så sen dess har jag försökt på alla sätt o vis att kunna hålla på bästa sätt i den hära platta fotfilen. Har försökt att linda om en handduk osv för att få ett stadigare tag men det funkar inte.


Jag filar o gråter o så håller jag på.


Uscha vänta nu ringer Inkan, o hon sa att klockan va strax efter nio så det tar sin lilla tid.


Nä nu ska jag prata med henne så hej sålänge.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar