Bloggintresserade

fredag 17 april 2009

TREVLIG HELG

 


Morrn morrn, hoppas ni har sovit gott inatt. Har varit ute lille rundan nu så nu är det avklarat.


Det är härligt väder idag oxo.


Gissa om jag har ont idag efter mitt fotfilande ?


Jopp de har jag.


Jag får försöka uppfinna något så det går lättare, eller så får mamma ta hand om äckliga fötter =)


Nu ska jag krypa ner i sängen ett par timmar till så jag orkar med eftermiddagens o kvällens övningar =)


Ha en härlig dag.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. en trevlig helg.Hoppas du får må bra och att solen ska skina på dej och värma upp dej..Kramar om dej lite försiktigt. Hälsningar //Kvastmamsi.

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar en härlig fredag. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja solen skiner allt men det är lite kyligt i luften idag. Men det gör inget. Hoppas att du mår bra o att solen skiner även på dig. Kram kram o pussen

    SvaraRadera
  4. En go kväller önskar jag dig =) Ja o en trevlig helg såklart. Hoppas allt är bra.. Kram kram

    SvaraRadera