Bloggintresserade

torsdag 9 april 2009

Blev Jagad

 


Det är jobbigt o jag förstår inte varför jag jämt ska bli jagad.


Ja i mardrömmarna igen. Jag är helt slut när jag vaknar, är fruktansvärt stel i nacken o har sån skallevärk.


Jag har inte tänkt på tidigare att jag sitter ganska länge i sängen o försöker mjuka upp nacken annars blir jag jätteyr.


Det är ju många olika saker man gör utan att tänka på dom. Ja, de va bara en tanke.


Nu har Teddy varit duktig, han åt upp frukosten. Han har ätit väldigt dåligt i flera dagar.


Sitter här med mitt kaffe o försöker vakna till liv.


Solen skiner, fåglarna kvittrar o ena granngubben hade kommit hem nu. Har inte sett honom på ett bra tag.


När han ser mig så går han alltid ut på balkongen o ropar på mig, så vi blir ståendes där o tjata en stund. Det är trevligt.


Igår på kvällen såg jag att jag hade fått post, de va ett vitt kuvert o på det stod de ;


Fotografen Anneli


Hahaha... Ja handstilen kände jag igen, jag brukar få små lappar ibland samtidigt som jag får allers tidningen 1 ggr/vecka.


Då har jag fått ett gulligt påskkort av " I " som jag brukar vattna hos på somrarna när hon är i sin stuga.


Hon hade skrivit så gulligt till mig o sen såg jag att de låg 100 kronor där oxo.


Nää, sånt är så jobbigt att ta emot. Men hon skrev att hon inte kom ut i påskvimlet o kunde köpa mig något så om jag ville köpa en påskblomma till mig själv eller som hon skrev ( eller godis )


Jag får se vad jag köper.


Nu ska jag fylla på kaffet, sen börjar Hem till gården o de vill jag inte missa.


Ha en fin dag.


Puss I Pannan



 

4 kommentarer:

  1. mardrömmar hoppas jag... Önskar Dig en GLA' PÅSK... Happy Easter kramar från London

    SvaraRadera
  2. du får en fin kram av mig ha det gött

    SvaraRadera
  3. Nä nu vill jag inte ha fler mardrömmar, jag är helt slut efter en natt, ja natt o natt de är ju inte alltid jag sover på natten utan när jag kan =) Happy Easter to you to dear ♥ kram kram från Take mountain

    SvaraRadera
  4. Tackar så mycket för den goa kramen den satt fint. Hoppas du sover gott nu, det hoppas jag att jag gör snart.. Kram kram

    SvaraRadera