Bloggintresserade

måndag 6 april 2009

HAR JAG NÅGOT VAL ?

 


Jag hatar att bli väckt av telefonen tidigt på morgonen. Dels för jag sover så dåligt på nätterna o sover oftast gott frampå förmiddagen. Sen om det är någon som ringer så är det ofta som jag inte kommer ihåg att någon har ringt.


Men nu sov jag inte så jättegott på morgonen så jag vaknade till båda gångerna.


Första gången va klockan 10 i 8, men jag hann inte svara. Andra gången va vid 10 o de va från VC.


Jag hade ju en telefontid till min läkare idag klockan 12, men självklart ringde dom o ÄNDRADE den.


Dom hade bokat för mycket så det blev JAG som blev LIDANDE IGEN.


Vad annars ? Jag hade väl inte räknat med något annat heller.


Så nu kommer jag att stå utan sovtabletter det sista IGEN. Jag fick en ny telefontid till den 14;e april. Men så frågar hon om de går bra ?


HAR JAG NÅGOT VAL ? NÄ.


Hon frågade oxo om jag hade tabletter så jag klarade mig, mitt svar blev NÄ.


Då frågar hon OM jag klarar de ?`


HAR JAG NÅGOT VAL ? NÄ.


Varför fråga om jag ändå inte har något val ?


Jag är så vansinnigt trött på detta drattlande så jag blir galen. Jag har lust att , ja skitsamma de blir jag inte hjälpt av i alla fall.


Jag funderar på vad jag ska göra för grattis kort till syrran,,, hon fyller 40 år i morgon.


Jag tror att jag ska göra ett med en stooor orm, hon är livrädd för ormar.... Oj, hon ringde precis nu så det är lika bra att prata med henne.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar