Bloggintresserade

fredag 1 maj 2009

API-NYCKEL ?

Sitter här o filosoferar lite. Det gör jag väl egentligen inte för jag försöker koppla av, men det är inte lätt.


Känner mig som en fiolsträng. Önskar bara att allt la sig så de blev lugn o ro.


Är trött men kan inte sova. Knappt något inatt o inget på dan heller.


Vill hitta på något, men jag vet inte vad ? Det måste kosta gratis o sen ska de ju vara roligt oxo , helst.


Är det någon som vet vad en api-nyckel är för nåt ? Det har helt plötsligt blivit något nytt som ploppar upp på vissa sidor. Det verkar som jag måste skaffa en nyckel av något slag för att kunna se bilder.


Men vad är det för "nyckel" ? 


 



Ja de får jag väl veta tids nog.


Jag försöker få Sanna att ställa upp som modell , ja utan betalning såklart ...


Lön kan hon få när jag är proffsfotograf o få miljoner i månadslön .. Det låter väl bra =)


Jag försöker komma på lite nya ideér, lite har jag, men jag vill ha MER. Mycket mer.


Jag vill inte kolla in hur andra fotografera för jag vill att det ska komma från mig.


Ah nu blir de bara en massa gallematias.


Inkans ögonoperation gick bra idag, de va skönt de. Men hon hade ont i ögat.


De blir bättre snart o då kan vi hitta på lite bus =)


Ibland önskar jag att jag va anonym här på bloggen, det finns så mycket jag vill skriva av mig.


Någon ny blogg vill jag inte skaffa heller. Nä det får vara så här. Jag trivs ju i alla fall med allt som är här o er alla. Framför allt med er bloggare.


Nu börjar Blue murder, ska se på det tror jag.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar