Bloggintresserade

onsdag 13 maj 2009

Helt plötsligt är hon gammal =)

Oj oj oj vilken kusin jag har. Har pratat med henne på telefonen nu. Hon har alltid en massa att berätta o jag önskar verkligen att jag kunde sitta o skriva precis allt de hon säger till mig. Ni skulle smälla av, jag lovar.


Hon har helt plötsligt insett att hon är gammal. 35 år, ja hon är gammal. De va skönt att hon insåg detta så de slapp bli en chock för henne.


Hon jobbar o sliter, hon kör transport, ja det är hon som kör här


Kusin kör transporten ...


Hon sitter med i rättegångar o lite allt möjligt farligt som jag skulle sprungit min väg. Jag skulle aldrig våga mig i närheten, jag hade skakat sönder så plomberna hade rykigt lång väg.


Nu den 25 maj ska hon flyga till Irak.  Det är bara att hålla tummarna så hon inte blir såld för några fjuttiga kameler .. Fast de är klart att man kan nog få en liten slant för kamelerna om man säljer dom haha.


Får se när hon o flickvännen kommer hit o hälsar på ? Ja de är på tiden att hon presenterar henne.


Hon vet att jag måste godkänna kärleken först .....


Något besök blev de inte idag. Halv 8 vaknade jag i morse med sån värk i magen. Jag vågar inte chansa för kompis " S " har inte de bästa immunförsvaret.


Jag blev lite lessen för jag vill gärna träffa henne, det va längesen.  Men vi får se hur de blir nästa vecka.


Det är säkert inget värre med magen än att jag är orolig o mår pyton, plus fibron som ställer till de.


Men som sagt, jag chansar inte med " S ".


Nu är det dags för kvällskissen, ja jag får kanske vänta lite för Teddy han ligger o sover så gott.


Ha de bra.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Ängel med dolda horn14 maj 2009 kl. 00:17

    ...en kul kusin!! Sov gott // Ängeln

    SvaraRadera