Bloggintresserade

torsdag 7 maj 2009

VAD ÄR DETTA FÖR NÅGOT ? Låst Altandörren

Har varit ute en lite sväng med Teddy , plåstrat om en liten tass, fixat kaffe o lägger ut den här som jag oxo har glömt bort.


Jag såg inget sår på tassen, men de va lite rött så nu har jag salvat den o lindat in den så han inte kan slicka ..


Kaffet va så gott min migrän den hänger me än så länge.


Jag skulle ringt ett samtal i dag men det blev försent så jag har fått rätt nummer som jag kan ringa i morgon.


Har sovit lika illa inatt. Jag förstår inte va den här rädslan kommer ifrån ? Har t.o.m låst altanen med nyckel.


Har oxo satt i en ny glödlampa så de är tänt där på nätterna igen.


Det va väldans va ljust de är på skärmen, de tänker man inte på när man är som man ska i skallen =)


Ha en bra kväll.


Puss I Pannan


 


Är det någon som kan gissa vad detta är för nåt ?


10 kommentarer:

  1. Jag tänker på om det kan vara nåt godis,, nej kanske för att jag är sugen på godis:)))Hoppas din migrän går över, jobbigt att vara rädd, vad det nu kan vara.
    Må så gott Bling

    SvaraRadera
  2. verkligen får sova gott i natt. kramisar

    SvaraRadera
  3. Ängel med dolda horn8 maj 2009 kl. 13:19

    ....krossat glas eller något?? Ha en bra dag! Kram / Ängeln

    SvaraRadera
  4. oxå det är krossat glas eller liknande man har till pynt och så?? Migränen hoppas jag försvinner snart. Kraam

    SvaraRadera
  5. Njae du är inte helt fel ute. Det finns mycket sånt i godis så de va nog inte bara något godissug du hade =) Tack för din omtanke, migränen har blivit värre på sista tiden, men de blir nog bättre snart. Att vara rädd är inget roligt, men det är bara jag som kan jobba på de. Ha en mysig kväll. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Ja tack , jag skulle verkligen behöva få sova längre än en timme eller två. Det kommer de kommer, hoppas jag. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera
  7. Ja du, det ser ut som krossat glas, men det är de inte bra gissat i alla fall o tack för era gissningar =) Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera
  8. Njae ja man kan använda de till pynt kanske fast kanske inte på sommaren när det är varmt =) Migränen har blivit min värsta vän , den lämnar mig inte.... Kramelikram o ha de gott

    SvaraRadera
  9. JAAAAAAAAAAA visst är det socker,,, vad kul att du gissade rätt. Det ser faktiskt ut som krossat glas, men det är socker. Ska lägga ut hela bilden nu i nästa inlägg. Kramkram o ha de gott.

    SvaraRadera