Bloggintresserade

måndag 18 maj 2009

Bortgjord ?

 


Hade en sån konstig dröm när telefonen ringer. Tur att jag inte har telefonen vid sängen, utan den stod i köket på laddning.


Långt borta hör jag telefonen ringa, medans jag sätter mig på sängkanten o fortfarande drömmer, men försöker vakna upp så hör jag en röst säga;


- Där sket röven.


??? vem sa de ???


Försöker hinna ut till köket o hämta telefonen men dom hinner lägga på. Jag hör hur det börjar ringa inne i sovrummet i mobilen så jag går tillbaka o försöker komma på varför rösten sa så ?


Skulle fått en tid för läkarbesök, men jag kunde inte NU.


När jag har lagt på luren så börjar jag skratta o förstår att de va JAG som sa detta högt.


Då drömde jag precis att någon fes, men jag sa de högt.


Snacka om tur att telefonen va i köket så jag hann vakna till lite mer ut dit.


Så knasigt de kan bli  =)


Nu börjar Hem till gården. Så nu lägger jag ner huvet på kudden o försöker somna lite sen.


Puss I Pannan o ha en toppendag.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar