Bloggintresserade

lördag 2 maj 2009

God Natt & Sov Gott / Bilder

 


När jag tar mina bilder så är det svårt att välja ut vilka som är "bäst". Därför blir det alltid att jag lägger ut dom bilder jag har o gör livet surt för er hahaha.


Men det bjuder jag på utan extra betalning =)


Visst är jag generös ?


 


Den här lille larvige saken va ynkayttepytte liten. Ca 1 cm, men när det gäller macro bilder så är min kamera perfekt.



Den va inte stilla någon längre tid så jag fick kämpa.



 


Den här lille kraken va däremot jättestilla. Jag stod en bra bit ifrån först o tog bilderna. Sen när jag kom närmare huset så såg jag hur pippisen började "spana". Jag gick tyst för jag tänkte få med när den flyger in där den har byggt bo i huset. Men nä de va inte intressant för efter spaningen så blev de fjäderputsning.




 


Här började jag gå mot pippisen, så han sträckte på sig för att se vad som hände.



 


Här slappnade han av desto mer. Nu blev de dags för lite putsning.



 


O jag gav upp. Jag orkade inte stå o kika längre för jag fick ont i nacken. Men det är roligt att försöka ta bra bilder på djur o barn för dom är aldrig stilla. Ja utan kråkan då.


Oj oj nu börjar jag visst bli ganska trött. Då säger jag god natt o sov gott.


Ha en bra dag när ni har vaknat efter en skön natt.


Jo visst ja, jag kunde hamnat på bönpallen idag OM jag hade gått med på de..


Jag ? Bönpall ? NÄÄ !!!


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Tror att du skulle passa perfekt på bönpallen! Jag har också märkt att kommentarer faller bort, och jag vet inte varför. Jag tar inte bort några, men dom försvinner ändå. Kram

    SvaraRadera
  2. tittar in senare... kramiz

    SvaraRadera