Bloggintresserade

lördag 23 maj 2009

LÅT MIG VARA IFRED !

 


" L " jag vet inte om du såg inlägget jag gjorde här inatt ?


Jag fick plocka bort de för "någon" ansåg att jag hotade "någon" ( vilket jag inte gjorde ) O BLEV HOTAT TILLBAKA


Tack !


Jag testar o skickar de till dig på mailen men det verkar strula i dag oxo.


Men de är OK jag har fixat de så du vet de.


Som sagt "någon" tror att mitt liv går ut på att göra "någons" liv surt o förstöra för "någon"


MEN,,,,, allt handlar INTE om "någon" tyvärr !


Jag är så less på att jag ALLTID måste förklara mig vad jag gör, eller varför jag skriver som jag gör.


"någon" har INTE MED DET ATT GÖRA !!


 


LÅT MIG FÖR I HELSICKE VARA IFRED !!!!!!!!


 


Att jag ska behöva be min "vän" här inne om förlåtelse bara för att "någon" blandar in honom i hans sjuka värld o tankar. Det är PINSAMT.


Låt även min "vän" vara ifred !!!


 


Jag kan inte bli tydligare. LÅT MIG VARA !!!!

4 kommentarer:

  1. det här låter inte roligt..kramen från mig i alla fall..bless

    SvaraRadera
  2. Har man inget vettigare för sig än att ha ont av andra behöver dom ju inte droppa in. Inte går jag hem till någon som inte tillför mig heller... Stå på dig det är din blogg och du gör vad du vill i den... Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Ja stå på dej
    skit i skiten som inget fattar
    Hoppas han kryper ner under den sten
    han kom fram under
    Pöss på dej

    SvaraRadera
  4. Jag kopierande inlägget och om mitt namn dyker upp en gång till med beskyllningar så får han något helt annat att tampas med..
    Så ta det lungt du där uppe innan du blir *rikskändis*!!!!

    Kai Olsen.

    SvaraRadera