Bloggintresserade

fredag 1 maj 2009

Gute Morgen / Gissa Igen

 


Good morning, ja en ny dag är det i alla fall. God vet jag inte ?


Den är som alla andra, tung, trött, inte utsövd.


Idag va de kallare ute, men det va skönt i alla fall.


Fick ett telefonsamtal nyss av en främmande karl. Han ville möta mig om en timme här... Ehhh jag sa att jag inte kunde. Han verkade nöja sig med det.


Han undrade om vi kunde träffas i morgon hos honom, men jag bad att få hans telefonnummer så jag kunde ringa tillbaka för jag kunde inte bestämma mig än.


Jaha svininfluensan är snart här. Den har kommit till Holland ? Fallet i Finland va ingen svinig flunsa tack o lov.


Är det NU eller SNART vi ska gripas av Panik ?  Eller är det inte så farligt ?


Jag för min del tycker att det är väldigt obehagligt o rätt så skrämmande.


Gissa vad det är på bilden ?



 


Önskar er alla en trevlig 1;a Maj.


Har visst börjat få besök här igen hehehe...


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar