Bloggintresserade

torsdag 21 maj 2009

HAR INGEN RUBRIK IDAG

 


Somnade tidigt igår jag va helt slut. Har faktiskt sovit några fler timmar än jag brukar innan jag behöver gå upp igen.


Men jag känner mig fortfarande trött o matt.


Träffade på Rohde innan när jag va ute med Teddy hon va så finklädd så jag trodde hon skulle på dejt...


Nä då , hon skulle till sin mamma o äta..


Ska sätta mig o ringa runt lite o fixa med recept, psykolog osv.


Får inte glömma o sätta upp en tvätt tid för nu är de fullt med smutsiga kläder.


Skulle behöva städa lite oxo men de tar jag i morgon. Ska dricka upp mitt kaffe nu sen blir de avslappning om jag klarar av de.


Jag får väl försöka o göra min avslappningsdröm till något som jag längtar till.


Ah glöm de.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar