Bloggintresserade

fredag 15 maj 2009

Jag Har En Sån Längtan

 


Ja de kunde slutat med en städning =)


Inte lätt när man blir pinknödig helt utan förvarning, hann inte se sjömännen i alla fall.


Usch, jag försöker att hålla humöret uppe, på en jämn nivå men det är svårt.


Det är lätt när man inte är själv ... Men jag lider så i det tysta, jag vill inte göra de mer.


Det känns som jag ska explodera snart. Det är gott att jag har min kamera o min dator, men jag kan ju inte springa med kameran eller sitta vid datorn hela tiden o då kommer alla tankar.


Alla funderingar om varför ?


Är det verkligen så, då har jag ju inte levt samma liv ?


Nä, jag verkar inte komma längre på egen hand utan får nog ta o ringa psykologen om en tid.


Det värsta med psykologer är att dom själva skulle behöva gå till en för att inte sitta o flumma som dom gör.


Nä så många har jag inte gått till, f-kassan tvingade mig för många år sen annars hade jag inte fått sjukbidrag.


En gång har jag gått själv o de va när jag fick ångest i början på 90-talet. De va strax efter pappa dog 92. Nog om de.


Då va de fredag igen. Jag förstår fortfarande inte vart tiden tar vägen ?


Jag har en sån längtan.... Längtar jättemycket....


Dröm sött.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar