Bloggintresserade

söndag 3 maj 2009

Kväll /// Bilder

Vad jag kommer ihåg nu så har jag två tider att passa den här veckan. En i morgon senast kl 1500, så efter de blir jag utan mobil i några dagar.


Tisdag ska vi åka hemifrån kl 1600, skriver mer om det efteråt, men roligt ska de bli.  Det ska däremot inte tiden i morgon.


Nu börjar visst Holiday Showdown, det handlar om två familjer som åker på semester ( tv8 ). Familjerna får följa med varandra på deras semestrar o se hur dom har de osv.


Det är ganska skoj. Så nu är det de som gäller.


Puss I Pannan


 


Det va den här


 



 


Bilden är läcker, de fanns inget annat än ett plan, inga träd eller hus ivägen.



 


Måste ju se vad jag kan göra med vitsippor oxo.



 


8 kommentarer:

  1. Jösses vilka vackra bilder,, åå vitsippor är ju så fina. Älskar när barnen kommer in och har plockat en hand med vitsippor,,, Önskar en fortsatt härlig kväll. Kraaam

    SvaraRadera
  2. Ängel med dolda horn4 maj 2009 kl. 00:18

    Ha det gott!! Kram / Ängeln

    SvaraRadera
  3. blir jag så glad av att kika på Dina fina bilder.. Hoppas Du får en god natts sömn. Kramisar

    SvaraRadera
  4. Lena i Los Angeles4 maj 2009 kl. 02:20

    Gillade den med blå himmel! Blått är min favoritfärg och "himmel" har jag tatuerat in som ett kinesiskt tecken på foten! Gonatt och sovsött! Kramar L

    SvaraRadera
  5. Tack, jo men visst är det mysigt när barnen kommer med blommor som dom har plockat. Även minsta lilla ogräs sätter man i vatten.. Hoppas du sover gott kram kram

    SvaraRadera
  6. Tackar o niger. Ha de gott du me. kram kram

    SvaraRadera
  7. Hej vännen, någon sömn är det inte här. Jag är så trött men jag ska försöka somna om nu. Jag sov en liten stund tidigare ikväll. Kul att du blir glad när du tittar på bilderna. Ha de gott o nattiskramar

    SvaraRadera
  8. Hej vännen, ja visst va den lite läcker. De är bara en himmel o sen de lilla planet. De va inte lätt att få en bra bild för planet va ganska långt bort hahaha. Så de va ju inte next door om man säger så =) Jag älskar moln/himmel, jag kan ta hur många foton som helst på de. Jag skulle oxo vilja tatta mig hos Ami eller Kate har jag för mig hon heter =) Så de lär ju aldrig bli nåt. Ha de gotteligott in La... Kramkram o nattis.

    SvaraRadera