Bloggintresserade

torsdag 14 maj 2009

Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show

 


Jag gillar den här showen. Men jag tycker inte om alla som deltar.


Det va synd att Sandra åkte ut, jag hoppades på henne eller Kjell, honom gillar jag.


Johannes Brost är inte min typ alls, en tyken, dryg liten sak. Anna Bok sjönk verkligen i kvällens program.


När hon o Dogge skulle sumobrottas så gjorde hon sig illa i nacken o sa att Dogge gjorde detta med flit. Fy Anna så lågt sagt av dig. Att bete sig på det sättet så alla där fick känna på atmosfären.


Jag tyckte synd om Dogge, man såg att han blev lessen när hon fick ont.


Inte nog med de när Anna o Sandra brottades så tog hon i så det stod härliga till. Sandra fick ont i nacken för att Anna hade armbågen i nacken på henne, men det brydde hon sig inte om.


Det är ett evigt lipande på Anna hela hela tiden. Nää ger hon sig in i leken får hon leken tåla.


Aldrig att hon hade så ont i nacken som hon sa, hade hon haft de så hade hon ALDRIG kunnat fightas som hon gjorde.


Har man riktigt ont så går de till en viss gräns sen pallar man inte mer.


Tråkigt att Sandra åkte, det skulle vara någon annan i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar