Bloggintresserade

torsdag 14 maj 2009

ANONYM ?

 


Ja då har jag ringt mina samtal som jag skulle ringa idag. Har även fått en tid den 19;e då lämnas min mobil in, men dom skulle bara behålla den i några dagar sen skulle jag få den igen.


Får inte glömma att ladda upp den så de finns tillräckligt med batteri.


Ska sätta mig sen o fixa med något på nätet, ja jag ska lägga ut de sen när det är klart.


Håll tummarna att de blir bra o att det lyckas. De är en liten rolig grej....


Just nu är det ganska lugnt med magen, jag somnade som vanligt tidigt i morse o har inte sovit många timmar så jag ska lägga mig lite nu.


Ibland önskar jag att jag va helt anonym så att jag hade kunnat skriva av mig allt som vill ut. Nu är det ju inte så o de är jag själv som har valt de , så fanns de inget mer att säga om de  =)


Sov gott - Jaaa tack de ska jag göra ,,, hoppas jag hahaha.


Ha en toppendag.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Anonymt är skumt!
    Dagen är mycket mera räddad med att printa ut det som man tycker man kan stå för.. Kör den linjen kära vän...HK////Kai

    SvaraRadera