Bloggintresserade

söndag 17 maj 2009

Klippt håret igen

Ja då, idag åkte de av igen. Jag har alltid älskat mitt långa hår men det gör jag inte nu. Mamma hjälpte mig så de blev jämt. Nu är de inte längre än axlarna..


Det växer som 17 , de har blivit tjockare, mörkare o lockigare. Det gör inget bara de inte blir mörkare. De vill jag inte.


Sitter här o lyssnar på lite musik o njuter. Hmm tankar ner gör jag oxo,,,, är de dumt kanske. Ja med tanke på att de kan kosta mig skjortan  =)


Det går väldigt sakta, de verkar inte vara så många som tankar musik  =)


Men jag vill ha Olivia Newton - John. Hon är underbar.


Ska sätta mig lite med mina foton o se om jag kan hitta på något.


Ha en fin kväll.


Puss I Pannan


 



 


There's no time for us
There's no place for us
What is this thing that builds our dreams yet slips away
from us

Who wants to live forever
Who wants to live forever....?

There's no chance for us
It's all decided for us
This world has only one sweet moment set aside for us

Who wants to live forever
Who wants to live forever?

Who dares to love forever?
When love must die

But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever
Who wants to live forever?
Forever is our today

Who waits forever anyway?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar