Bloggintresserade

måndag 11 maj 2009

50 025 BESÖKARE







 


   

 

Idag nådde min blogg  5 0 . 0 0 0  besökare50.025  Yes, de va roligt. Jag hoppas att besöken trillar in lite då o då i fortsättningen oxo.

 

Mitt inlägg om Mobbingen handlade inte om någon här inne på bloggen, även att det har varit så många gånger.

Detta är på en helt annan hemsida, jag vill inte skriva vilken det är än för jag vill prata med dom som har den sidan. Jag vill ge dom en chans att ställa allt tillrätta.

Personerna det handlar om, håller fortfarande på. Dom är som hökar på nya medlemmar där inne i tron om att den handikappade ev skulle komma in på sidan igen.

Dom måste ju vara beredda på att börja mobba i fall, om, att ?

 

Nä de är sjukt. Jag trodde nog inte att de va så illa men det är de. Man får passa sig för vad man säger o gör helt enkelt, om man inte vågar ge igen.

Det är många som inte gör de, eller orkar utan dom ger upp. Sånt tolererar jag inte. Det måste bli en ändring o de är snart.

Det är människor man har pratat med länge som visar sig vara såna svin, idioter. Ja jag skulle kunna kalla dom vad som helst.

 

Men jag tänker inte lägga ner någon energi på detta nu, för nu ska jag försöka få några timmars sömn , UTAN mardrömmar.

 

Hoppas att ni mår bra. Dröm sött .

 

Puss I Pannan

 

Kom ihåg att ;

 

Vackert är allt som ses med kärlekens ögon         

 

    

5 kommentarer:

  1. att Du har så många besökare/ Natti natti & kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul. Skickar iväg extra kramar till dig Kraaaam från Tollan

    SvaraRadera
  3. Jag läste ditt inlägg om mobbare, och jag gissar vilken sajt det är men skriver inte namnet. Men är det den jag tänker på så vet jag att det sitter en massa kvinns därinne som gör allt för att kasta skit på andra. Sen vet jag också att en del av dessa har blivit av med sina sidor men sedan kommit tillbaka, dels till sina tidigare sidor men också under annat nick. Det är sinnessjukt, och bara tanken på att dessa stupia kvinnor vistas ute i samhället gör mig mörkrädd. Den sajten är en förbannad hönsgård! Kram vännen, hoppas du mår fint.

    SvaraRadera
  4. Ängel med dolda horn12 maj 2009 kl. 09:52

    ...många besökare!! =) Ha en fin dag!! Kram / ängeln

    SvaraRadera
  5. Det är ju några dagar sedan men bättre sent än aldig att gratta. *KRAM*

    SvaraRadera