Bloggintresserade

måndag 25 maj 2009

Ingen mobil

 


De va inte lätt att blogga idag. Har inte kunnat logga in här. Det sista nu hette jag null   =)


Ja en nolla, de är de man blir itutad att man är.


Fick inte mobilen idag, ska ringa tillbaka till,,,, jag ska ringa i morgon o kolla med dom igen.


Är så trött så jag sitter här i nickar o snart har jag tangentbordet med alla bokstäver i pannan.


Ska lägga mig en stund, kanske somnar jag för natten. De händer ibland när jag är så här trött.


Ja jag skulle säga något mer men de svalde jag lika fort.


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. har hänt mig oxå några gånger det där med att det står null... Fattar inte varför dte blir så bara, typiskt Exprssen skulle jag tro :) Säger natti natt för jag kryper till kojs nu

    SvaraRadera
  2. Ängel med dolda horn26 maj 2009 kl. 12:38

    ...varit en nolla!! Så irriterande när det inte fungerar. Kram / Ängeln

    SvaraRadera