Bloggintresserade

fredag 1 maj 2009

JAG UTMANAR ALLA BLOGGARE ATT BLI VÄRLDSFÖRÄLDER !!!

Att bli världsförälder är inte svårt.


Gå in på Unicefs hemsida Klicka här så kommer du till sidan.


Klicka på bli Världsförälder nu sen fyller man i uppgifterna och beloppet / månad.


 


RING  099 - 90  990


SMS 72  401



 




Jag har precis anmält mig så jag ska betala 100 kr/ månaden.


Fick precis ett tackmail ;


 


Hej!

Tack för att du vill bli Världsförälder och kämpa för varenda unge. Tack vare dig och andra Världsföräldrar kan vi hjälpa miljontals barn runt om i världen.

Jag skickar en autogiroanmälan till dig nu och så snart jag har fått tillbaka den är du Världsförälder.

Hör gärna av dig till mig om du har frågor eller undrar över något. Du når mig på 08-692 25 38 eller via e-post på
hsjolander@unicef.se

Stort tack för att du kämpar för varenda unge!

Vänliga hälsningar
Helene Sjölander
UNICEF Sverige


 


Gör som jag, hjälp till !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar