Bloggintresserade

söndag 3 maj 2009

Kvitter kvitter / Ambulans / Bilder

 


Fåglarna kvittar så härligt ute. Dom började kvittra vid 3 inatt, då vaknade dom till liv.


Jag somnade som vanligt inte förrns på morgonen. Jag vet att jag skulle kolla nyheterna vid 6 men jag kommer inte ihåg va dom sa så jag måste ha somnat då.


Jag har såna mardrömmar dom få timmarna jag sover. Det är väl därför som jag drar mig för att lägga mig. Jag drömmer fortfarande om att jag är jagad, att jag måste slåss för att kunna överleva.


Jag är t.o.m jagad av människor jag inte känner. I den här drömmen fick jag ringa ambulansen för att överhuvudtaget överleva, mer vet jag inte.


Tack o lov att jag inte ringde till dom, det hade mycket väl kunnat hända när det gäller mig. Det har hänt flera gånger att jag har ringt till någon på natten, sen vet jag inte att jag har gjort de.


Nu ska jag dricka lite gott kaffe o vila ögonen.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 


Detta är en gammal bild som jag tog när jag o Tilda va i Stadsparken för två somrar sen tror jag de va. Men självklart så satte jag på fel datum på bilden. Lilla andebebisen är så söt  =)



 


Den här bilden är så läcker i färgerna. Det syns mer på den bilden som är större ( ska lägga in den sen )



 


Detta är  M I N  mat så de så !!!



 


Sa du nåt eller ?



 


Tänk om man kunde få äta ifred.



 


Nu va de dags igen, lika bra att vända ryggen till.



 


Stirrautmigtävling... Vem vann ?



 



 


Nu sticker jag .....................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar