Bloggintresserade

torsdag 14 maj 2009

SVART NATT

 


De va nog himlans tur att kompis " S " inte kom hit idag för jag mår så illa o de bubblar i magen. Skulle kunna tro att jag har en hel orkester där som truddiluttar.


Hmm om jag öppnar munnen så kanske de hörs utåt, jag skulle ju kunna ha en konsert o ta lite betalt ?


Nä ok de va ingen bra ide .


Jag vill sova, sova bort allt som är nu. Men jag kan inte sova. När jag äntligen somnar så har jag mardrömmar.


Därför känns de mer tryggt att sova på dagarna när alla är vakna. På natten är det så ensamt o tyst, då är det bättre att vara vaken o kunna hålla lite koll på allt.


Ja jag vet att de är helt sjukt, jag vet inte varför jag är sån. Eller jo, jag tror att jag vet de.


Ska i alla fall göra ett försök att bli ett med sängen, mysa lite med min lille snuttis .. Just nu ligger han o drömmer o sover med halvöppna ögon.



 


Nå hoppas att ni sover gott nu. Ha en bra dag när ni har vaknat.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar