Bloggintresserade

söndag 17 maj 2009

MELODIFESTIVALEN 2009

 


Har inte tittat på kvällens melodifestival. Lyssnade bara nu det sista. Sveriges låt sågar jag vid fotsulan så hemsk va den. Men bara för att jag tycker att den va gräslig så kommer den säkert långt.


Det fanns några bra låtar. Jag har inte sett de för jag tycker att de är för invecklat med alla utröstningar hit o dit, rösta in här o där till andra chansen osv. Fattar NOLL.


Uppträdandet vet jag inte hur det har varit, ser lite nu men jag tycker nog mest att de ser flummigt ut. Kan tänka mig att de är så man ser saker o ting om man har fått en sne tändning.


Ja nu har dom simskola för dom små undra om dom klarar PADDAN ?


1  Litauen - skit  


2  Israel - nope 


3  France skit.


4  Sverige- skiiiiiiiiiiiiit 


5  Croatia - skiiit bara en massa skrik


6  Portugal - blah 


7  Iceland bra bra bra 


 


8  Greece - pojkar pojkar kom till mig, låten hörde jag inte ens


 


9  Armenia - skit 


10  Russia - yak 


11  Azerbaijan - ok 


12  Bosnia Herzegovina - nää 


13  Moldova . näääääää 


14  Malta - härlig bra 


15  Estoina - mysig skön fin  


16  Denmark - mjaa ok, bra 


17  Germany - skit,, va gör hon på scenen 


18  Turkey - skitskitskit 


19  Albania - ok 


20  Norway - han är helt ok, nä han va super 


21  Ukraine - nääää 


22  Romania - nope, njae


23  United kingdom - toppen hon är otroligt bra. 


24  Finland - medryckande bra 


25  spain - ja den va bra 


 


 


Malena Ernman  Näää skräp


 


Jag får lyssna lite på mamma,, hon tyckte att de va påkostat o fint.


Får se om jag tittar nästa år. De är ju rätt skoj att skriva om det.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar