Bloggintresserade

söndag 3 maj 2009

Patetiskt, Christain va den störste att pakta o snacka skit

Min kommentar ang Christian va alldeles för lång därför lägger jag ut den här.


Jag tror inte att den får ligga kvar iofs.


 


Patetiskt, Christain va den störste att pakta o snacka skit om dom andra. När hans lilla kompis åkte ut förra veckan så märkte Chistian att han inte hade en suck. Han kunde inte längre fjäska sig till en säker plats, därför sa han att han ville åka hem med hedern i behåll. Haaaa sure, han är ju så bortgjord lille lipsillen. När han kommer hem så kommer det ta ca en vecka sen kommer han ta allt för givet igen. Med den inställningen han hade så hade han inte kommit mycket längre, han fick tillräckligt med hjälp tack vare pakten.
Det ser man ju bara på läkaren, Nu IGEN börjar han respektera Jarmo. Jaha o va kom de ifrån ? JOO han vill ju självklart vara på Jarmos sida. Snacka om att först bli arg när dom bryter sina löften , sen gör dom precis samma sak.
Christian har visat sin allra bästa sida, tyvärr har han "nog" inga bra sidor kvar. En sån som han kör över allt han kommer åt.
Vill man bli årets Robinson så ska man se till att åka dit för att visa att man kan överleva o inte bara för att gå ner i vikt mm.
Kaxig blev Mesig.

6 kommentarer:

  1. Jag har inte sett ett avsnitt av Robinson, tycker inte om såna program alls. Jag fick ytterliggare två mail igår, dom slängde jag bort olästa. Den människan som sitter bakom mailen måste vara en aningens blåst som tror att jag skulle ta mig tid att svara. Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  2. på robinson pga av fusk men vadå fusk han ville ju åka hem smile... Som du skriver av hemlängtan nä det är lite patetiskt över den mannen... Kram

    SvaraRadera
  3. Skit i hur de gör och vad
    ägna dej åt betapet istället
    så jag slipper vinna varje gång
    Pöss i örat

    SvaraRadera
  4. Jag brukar titta på Robinson, men den här gången har det inte varit roligt. Dels för att dom kom till ett träsk, sen vet jag egentligen inte varför. Christian hade jag velat att han skulle fått plågas lite innan han fick åka för han va hemsk o snackade sin dynga. En liten patetisk loppa är han. Klart att människan är blåst, men lägg ut mailadressen så kanske de är någon som känner igen den. Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera
  5. Egentligen så ville han inte åka hem , han va så rädd för att han skulle bli utröstad den här gången. Han trodde att om han bad att få åka hem så skulle han i alla fall komma därifrån med huvudet högt. Haaaaaaaaaa, vilken miss,,, dom genomskådade honom direkt. Bortskämd liten lus är han. Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera
  6. Baaah tjata.. Jag längtar till nästa match, men ok jag ska vara snäll mot dig. Du SKA få vinna lite oxo. Förlåt mig för att jag är BÄST hahahahahaha pussen

    SvaraRadera