Bloggintresserade

lördag 2 maj 2009

Street Art / Bilder

God morgon. Idag känns de att björken blomma upp, de är tungt att andas o jag är så nysigsugen men det går bara inte. Den kommer, va så säker o då med ett riktigt skriiiiiiiik.


Jag trodde aldrig att jag skulle somna inatt. Det gjorde jag inte heller för jag somnade till vid strax innan 7 på morgonen o vaknade upp av att jag hade kramp i tungan. Inte hela tungan utan bara tungspetsen o lite ut på sidorna. Detta är inte första gången o jag lovar att de gör så fruktansvärt ont så jag blir gråtfärdig.


Det är bara de att jag vet inte om jag ligger o biter ihop, ja smäller ihop med tänderna för jag blöder alltid från tungspetsen.


I vaket tillstånd när jag har bitit mig i tungan så har det inte känts som en kramp, då känner man att man sätter tänderna i fel saker o de gör ju oxo ont.


Men det känns nästan som att när tungan får kramp så svullnar den o spricker ? Konstigt ? Ja ! Eller egentligen inte när det gäller mig =)


Jag pratade med mamma nyss o hon är dålig i magen igen. Hon blev de inatt ,, jahaa va roligt sa jag. Min mage är inte att leka med idag heller.


Jag börjar undra om det inte är någon skit i kranvattnet ?


Titta här så fint vi har i rabatterna. Våran slöa vaktmästare gör inte alltför mycket. Här står en ensam stackars tulpan. Om vi ska ha fint i området så är det vi ( inte jag ) hyresgästerna som får sköta om den biten. De är dålig stil.


 



 


Det här trädet är så läckert. Det är lika fint varje år. Nu blev bilden alldeles för ljus. Men man ser ju på ett ungefär.



 


Sen har vi våran lilla konstnär Lukas som älskar att måla. Det hade visst kommit till några fina verk.



 


Här älskar Teddy att vara, bland tanterna. Han går laget runt för att bli kelad med. Han njuter så tårarna rinner på honom.



 


Här hörde han något, o han lyssnar så öronen stod rakt ut. Det ena örat syns inte för benet är i vägen. Han är så söt i sin "rakade" frilla.



 


Här är då Mc;n som jag skrev om igår. Jag skulle aldrig sätta mig på en sån stooor sak. Fast de är klart, jag skulle vilja testa o köra den själv.


Ni vet ;   - Kan själv ......



 


Nä inga dumheter. Nu ska jag försöka få något i magen sen ska jag lägga ner huvet på kudden INNAN jag somnar med alfabetet i pannan.


Ha en härlig dag.


Puss I Pannan

6 kommentarer:

  1. Inga bilder ännu,. Tittar in senare.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vill bara önska dej en riktigt skön vår.
    Kram från KeeA /mamsi

    SvaraRadera
  3. Skulle oxå gärna köra hälv :) Härligt med motorcykel... Önskar en trevlig lördagskväll. Kramen

    SvaraRadera
  4. Hoppas bilderna har tittat fram nu då =) Ha de gott kram

    SvaraRadera
  5. Jasså de är du som är ute o snurra med nytt nick =) Tur att du säger till så jag inte tror att du rymmer ifrån mig. Då blev jag ju lessen... Önskar dig oxo en fin vår... Kram kram

    SvaraRadera
  6. Ja du de är bra - kan själv ... Jag skickar in honom till dig nästa gång så ska du få åka =) Nää jag tror inte att jag gör de, jag litar nog inte på honom riktigt hahaha. De är bättre att jag kör då *not* Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera