Bloggintresserade

onsdag 6 maj 2009

Mardrömmar dag som natt / Bilder

Nu kan jag nog inte må sämre än jag gör. Jag vet inte vad jag ska göra för att försöka hålla mig flytande ?


Mardrömmarna håller i sig. Inatt när jag slöt mina ögon så blev jag inte av med en bild på "någon" som stod i dörröppningen till sovrummet. Varje gång jag försökte somna o blunda så blev det så.


Jag kan inte slappna av, jag vet varken ut eller in längre. Jag har flera gånger haft en känsla av att det är någon utanför på altanen.


Jag fick en bekräftelse med posten idag o det känns bra. Jag ska ta kontakt med dom igen för att komma vidare.


Det är fruktansvärt att förlora saker o ting som finns i ens liv. Man tror att man har gjort rätt o fattat rätt beslut, men man kan egentligen inte veta förrns efteråt.


Men att bli ifråntagen det man har kärast är hemskt. Man vill bara vakna upp ur mardrömmen o få ett slut på allt.


Men det finns inget slut. I alla fall inget slut som jag ville ha.


 


Hoppas ni mår bra. Nu säger jag god natt o sov gott.


Puss I Pannan


 


Hade laddat upp dessa bilder men glömt att lägga ut dom. Solen låg på ganska rejält.


 




 


Bilderna längst ner är samma som dessa, de är bara de att jag försökte förstora upp en del av hela bilden.



 


Snablar mat.





 


En sån luden liten rumpa.



 


Det blir många nya maskrosor efter det besöket.



 


Här ser man hur den "snablar" i sig lite gottigt


4 kommentarer:

  1. Lena i Los Angeles6 maj 2009 kl. 23:40

    Och du säger att du behöver en ny kamera? Du gör ju underverk med den du har! vilka bilder! Fantastiskt! Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Varför sträva efter ett slut?
    Bättra att koncentrera sig på en ny början...Face the reality och starta upp där.. Finns en hel del ute och du är ju statistisk endast halvvägs i livet..

    HK....Kai///

    SvaraRadera
  3. när jag är inne hos dig... Du bjuder alltid på dig själv även då du inte alltid mår så bra,, Fina bilder och så... Fast du misslyckades då med patronerna eller kanske det bidde en kladd bild ha ha nä skoja bara... Ta hand om dig du goda fina...KRAM

    SvaraRadera
  4. Pamelas tankar7 maj 2009 kl. 12:53

    vilka vackra bilder!!Vad jobbigt med mardrömmarna!!I bland om jag är väldigt stressad kan jag med ha det hela tiden!!ungefär så som du beskriver!!men när jag mår bättre och känner mig lugnare brukar de försvinna!!Hoppas du snart mår bättre,kram pam

    SvaraRadera